Sider

torsdag 1. september 2011

Egertorget matfestival i Hokksund.

I helga, altså 3. og 4. september er det Egertorget Matfestival i Hokksund. Dette er en flott årlig begivenhet med lokalmattorg, Barnas Bondegård, hopping i høyet, smaksprøver, salg av rømmegrøt og vafler osv...
Jeg gleder meg veldig, bare synd det ikke er lønn først...


Håper dere alle blir fristet til å ta turen! Det er verdt det!

Alle bildene er lånt fra Egertorget Matfestivals hjemmeside,
http://www.egertorget.no/

Verdens beste ost kommer fra Eiker Gårdsysteri!



Dette var en favoritt jeg håper å se igjen! Den Lille Sjokoladefabrikk i Vestfossen! Wow!!!



Mmmmmmm... Lierepler!!!

Også fra Den Lille Sjokoladefabrikk.. Hadde jeg klart å bake disse, kunne jeg slutta i jobben!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...