Sider

fredag 12. august 2011

Cupcakeskurs med Manuela!

Hurra, jeg har vært på cupcakeskurs med Manuela fra Passion for baking i Drammen. For en fantastisk dame, og et fantastisk kurs. Hun var som forventet veldig flink, og jeg ble veldig inspirert. Dette handler mest om dekor og smaker på frostinger, så det er bildene som skal tale i dag. Jeg hadde med 12-14 ferdiglagde vaniljecupcakes, som jeg fikk dekorere og leke med. Manuela viste også hvordan hun bakte sine kjente vaniljecupcakes, og hvordan hun lagde sine tre favorittfrostinger. Skal love at de kommer seinere. Det morsomste var å lage rose. Dette har jeg jo gjort før, men det var gøy å perfeksjonere dette. Vi fikk også en del tips til hvor vi kan handle pynt og stæsj, det videreformidler jeg gjerne seinere. Selv om jeg nok kunne mye av dette fra før, var det gøy å se hvordan Manuela jobbet, og hente inn ennå litt mer tips og jobbe med teknikker. Og så ble de jo så flotte!! Takk for et supert kurs, Manuela!! Manuela lager rose med 2D tippen til Wilton. Manuela lager sjokoladeforsting. Nam! (se det smilet hennes, da. Du ser at hun digger det hun driver med) Meg og Manuela. Kjempenervøs og litt stressa... (jeg altså). Jeg måtte ta noen bilder når jeg kom hjem også, de gjorde seg så godt på verandaen i solen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...